بازاریابی محتوا در سال 2021: راهنمای نهایی


این راهنمای کامل من برای بازاریابی محتوا در سال 2021 است.

در این راهنمای کاملا جدید می آموزید:

  • چگونه محتوای خود را تبلیغ کنیم
  • قالب های محتوا در حال اجرا هستند
  • بهترین روند در بازاریابی محتوا در سال 2021
  • استراتژی های جدید تولید محتوا
  • بسیاری از نکات ، استراتژی ها و تکنیک های پیشرفته

بنابراین اگر می خواهید امسال از مطالب خود بازدید بیشتری داشته باشید ، راهنمای امروز را دوست خواهید داشت.

بیا شروع کنیم.

فصل 1:محتوای ویدیویی را کپی کنید

محتوای ویدیویی را کپی کنید

آیا ویدئو واقعاً “آینده بازاریابی محتوا” است؟

هوم

در واقع تعداد شرکت هایی که از ویدئو به عنوان بخشی از بازاریابی خود استفاده می کنند 38 درصد بیشتر از سال 2017 است..

و 72٪ از مصرف کنندگان آنها می گویند اکنون “فیلم ها” را به محتوای متن ترجیح می دهند.

بنابراین اگر می خواهید با شروع کنید بازاریابی ویدیویی – یا کاری را که قبلاً انجام داده اید دو برابر کنید – این فصل برای شما مناسب است.

در این فصل ، من نکات و راهکارهایی را که از ایجاد صدها ساعت محتوای ویدئویی آموخته ام ، به شما می دهم.

فصل 2:ایمیل بازگشت می دهد

تبلیغ از طریق ایمیل

فصل 3:بازاریابی محتوای خود را مقیاس بندی کنید

بازاریابی محتوای خود را مقیاس بندی کنید

در سال 2020 ، من مطالب بیشتری از هر زمان دیگری ارسال کردم:

  • 300000 کلمه از محتوای وبلاگ
  • 12 فیلم YouTube در فرم طولانی
  • 3 دوره جدید پیشرو
  • 27 خبرنامه از طریق ایمیل

چگونه این همه محتوا درست کردم؟

با استفاده از استراتژی های دقیق من در این فصل با شما به اشتراک می گذارم.

فصل 4:ارسال منبع باشید

پست "منبع باشید" انتشارات

آیا می خواهید در سال 2021 از بازاریابی محتوا بازدید بیشتری داشته باشید؟ محتوای Be a Source را امتحان کنید.

انتشارات Be The Source توسط مطالب مورد تحقیق که حاوی داده های جالب و جدید هستند پشتیبانی می شود.

(داده هایی که وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران می توانند در مقاله های خود استناد کنند.)

در واقع ، BuzzSumo آن را گزارش می دهد 74٪ افرادی که محتوای اصلی تحقیق را منتشر کرده اند گفت این به آنها کمک می کند تا بازدید بیشتری داشته باشند.

بنابراین ، اگر می خواهید پیوندها ، بازدید و اشتراک بیشتری را از بازاریابی محتوای خود دریافت کنید ، ممکن است بخواهید محتوای Be The Source را امسال امتحان کنید.

و در این فصل شما را با درسهایی که از انتشار TON انتشارات Be The Source طی چند سال گذشته گرفته ام آشنا خواهم کرد.

فصل 5:به موضوعات در حال ظهور بروید

به موضوعات در حال ظهور بروید

Epic Content یکی از راه های برجسته سازی محتوای شماست.

در اینجا یک مورد دیگر وجود دارد: از مباحث در حال ظهور قبل از شروع آنها صرف نظر کنید.

س isال این است: روندهای رو به رشد را که در شرف رویش هستند چگونه پیدا می کنید؟

و وقتی یکی را پیدا کردید ، بعد باید چه کار کنید؟

خوب ، این دقیقاً همان چیزی است که من قصد دارم در این فصل بررسی کنم.

فصل 6:محتوای حماسی بیشتری ایجاد کنید

محتوای حماسی بیشتری ایجاد کنید

اکنون مطالب بیشتری ارسال شده است بیش از هر زمان دیگری.

که در واقع برجسته کردن مطالب شما را دشوار می کند.

در حقیقت، طبق این مطالعه صنعتی، 94٪ محتوای آنلاین دارای ZERO پیوندهای خارجی است.

بنابراین ، چگونه می توان مطالب خود را در سال 2021 مورد توجه قرار داد؟

محتوای حماسی.

محتوای حماسی دقیقاً همانگونه است که به نظر می رسد: بسیار عظیم ، بسیار عمیق ، بنابراین چشمگیرکه هیچ راهی برای جلب توجه وجود ندارد.

و در این فصل من به شما نشان خواهم داد که چگونه از این روش به عنوان بخشی از مبارزات بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید.

فصل 7:تبدیل محتوا 2.0

تبدیل محتوا 2.0

تغییر مسیر مطلب یک روش عالی برای گسترش بازاریابی محتوای شما است … بدون شروع هر بار که می خواهید چیز جدیدی ایجاد کنید.

(به همین دلیل تغییر مسیر مجدد محتوا در حال حاضر یک روند داغ در بازاریابی محتوا است.)

او گفت:

استانداردهای محتوای مردم در چند سال گذشته بسیار زیاد شده است.

این بدان معناست که شما نمی توانید فقط یک مقاله را روی میکروفن بخوانید و آن را روزانه صدا کنید.

این فصل به شما نحوه استفاده از تغییر مسیر مطالب به عنوان بخشی از استراتژی محتوای 2021 خود را نشان می دهد.

سر جایزه:تاکتیک های بازاریابی محتوا برای سال 2021

تاکتیک های بازاریابی محتوا برای سال 2020

بیایید این راهنما را به تعدادی از تاکتیک های فوق العاده موثر بازاریابی محتوا برای سال 2021 محدود کنیم.


منبع: white seo

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>