Landing Pages: راهنمای نهایی


الگوی صفحه ثبت نام از طریق ایمیل

صفحه ثبت نام از طریق ایمیل (معروف به “صفحه را فشار دهید”) آیا صفحه ای برای جمع آوری ایمیل در ازای دریافت کتاب الکترونیکی ، گزارش یا خبرنامه ارزشمند ایجاد شده است.


عنوان = آنچه آنها بدست می آورند

امروزه مردم تمایلی به دادن آدرس ایمیل خود ندارند. و من نمی توانم آنها را سرزنش کنم.

هنگامی که ایمیل خود را برای شخصی ارسال می کنید ، نمی دانید که در مرحله بعدی قرار دارد. آنها می توانند مزخرفات زیادی برای شما ارسال کنند ، شما را با یک میلیون پیام بمباران کنند ، ایمیل شما را با بالاترین قیمت بفروشند.

این بدان معناست که شما باید آنچه را که شخص قصد دارد SUPER را روشن کند ، روشن کنید.

مثلاً اگر نگاه کنید صفحه ثبت خبرنامه انفجار، ما از عنوانی استفاده کردیم که “آنچه شما می گیرید” را کاملاً شفاف و روشن می کند.

موضوعات انفجاری - برای یک خبرنامه ثبت نام کنید

زیرنویس مفصل

زیرنویس شما در نظر گرفته شده است تا جزئیات بیشتری را به پیشنهاد شما اضافه کند ، از جمله اینکه چیست و چرا ارزشمند است.

به عنوان مثال:

عنوان های انفجاری - زیرنویس برای ثبت خبرنامه

عنوانی که ما استفاده کردیم شروع خوبی است. اما هنوز 100٪ مشخص نیست که هنگام ثبت نام چه چیزی بدست خواهید آورد. که جای زیرنویس است.


تصویر قهرمان

صفحه ثبت نام ایمیل شما باید دارای یک “قهرمان قهرمان” باشد که نشان می دهد چه چیزی را دریافت می کنند.

به یاد داشته باشید: تصور یک “دوره ایمیل” ، “گزارش” یا “خبرنامه هفتگی” فوق العاده دشوار است.

و Hero Image پیشنهاد شما را ملموس تر و واقعی تر می کند.

موضوعات انفجاری - تصویری برای قهرمان ثبت نام خبرنامه

بالای Folding CTA

من توصیه می کنم از اولین فرم ثبت نام ایمیل خود در بالا استفاده کنید ، به شرح زیر:

مباحث انفجاری - یک فرمولنامه در بالای صفحه قرار دارد

اگر عنوان و زیرنویس شما قوی باشد ، بیشترین تبدیل شما از طریق این فرم انجام می شود.


لیست توابع

اگر کسی از فرم اول شما پیمایش کند ، به این معنی است که قبل از ثبت نام به اطلاعات بیشتری نیاز دارد.

Enter: لیست توابع.

اینجاست که شما بیشتر می فهمید چرا پیشنهاد شما ارزش خرید و فروش آدرس ایمیل کسی را دارد.

لیست دقیق ویژگی ها به آنچه بخش می کنید بستگی دارد.

اگر صفحه Squeeze برای یک وبینار باشد ، ممکن است لیستی از توپ ها با مهمترین چیزهایی که یک نفر یاد می گیرد داشته باشید.

اگر این یک گزارش است ، باید استراتژی هایی را که پوشش خواهید داد ، مشخص کنید.

اگر این یک خبرنامه ایمیل است ، دقیقاً آنچه را برای آنها ارسال می کنید لیست کنید.

به عنوان مثال ، عناوین باز شده برای صفحه دارای یک بخش عمیق نحوه عملکرد است که افراد را از طریق نحوه طراحی ، بسته بندی و ارسال خبرنامه راهنمایی می کند.


اثبات اجتماعی

مانند هر صفحه فرود ، اثبات اجتماعی می تواند به شما کمک کند نرخ تبدیل صفحه فرود خود را افزایش دهید.

این ممکن است تعداد افرادی باشد که قبلاً ثبت نام کرده اند.

Backlinko - مشترکین خبرنامه

یا توصیه هایی از چند مشترك خوشحال.

مباحث انفجاری - اثبات اجتماعی

CTA دوم

توصیه می کنم CTA دوم را در پایین صفحه خود اضافه کنید.

موضوعات منفجر - CTA دوم

به این ترتیب بازدید کننده شما پیمایش خود را مستقیماً در CTA کامل می کند و در یک فرم ثبت نام می کند.


منبع: white seo

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>